Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna FORUM REKLAMOWE
DARMOWA REKLAMA TWOJEJ STRONY NA FORUM REKLAMOWYM
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akcesoria do biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna -> REKLAMA - INNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Writing



Dołączył: 04 Maj 2018
Posty: 32

PostWysłany: Nie Sie 12, 2018 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam sie z tym co pisza wyzej - najwazniejsze sa biurka, lampki i wygodne krzesla dla ludzi. Pracownik musi miec zagwarantowane dobre warunki do pracy. Komfort to podstawa. Wszystko do nas do firmy juz teraz zamawiamy online hurtowo z salonu agaty, wiec gdy tylko pojawiaja sie nowi ludzie - zamawiasz i przywożą na miejsce
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Sie 12, 2018 21:57    Temat postu:

Powrót do góry
diablica



Dołączył: 29 Lip 2017
Posty: 288

PostWysłany: Pon Sie 13, 2018 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o firmę to reklama jest równie ważna co wyposażenie firmy, warto inwestować w parasole z nadrukiem Dzieki takim parasolom z nadrukiem będziesz mogł się dobrze reklamować na wielu okazjach do pokazania firmy, takie parasole z nadrukiem będą Cię idealnie prezentować na tle konkurencji. Warto o tym pomysleć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Trejsi42



Dołączył: 13 Sie 2018
Posty: 6

PostWysłany: Pon Sie 13, 2018 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo przydatny artykuł.
_________________
czy depilacja laserem jest bolesna?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ynos89



Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 126

PostWysłany: Pon Sie 27, 2018 09:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli w biurze macie dużo kluczy – czy to do przeróżnych pomieszczeń, czy to do samochodów służbowych – różne są powodu, dla których szybko rośnie pokaźna kupka kluczy – to warto pomyśleć nad dobrym systemem ich przechowywania. Raz, żeby to było bezpieczne, bo nie jest raczej miłą pespektywą utrata jakiegoś klucza, zwłaszcza, jeżeli trafiłby on w niepowołane ręce. A dwa, dobrze, żeby to rozwiązanie wprowadziło nieco porządku. Numerowane haczyki są naprawdę świetne do tego, wystarczy zrobić np. w Excelu (albo na starym, dobrym papierze) listę tego, jaki numerek odpowiada kluczowi do czego, a potem być dokładnym w odwieszaniu tych kluczy ; ). Takie sejfy https://www.saffort.pl/sejfy-na-klucze są wręcz stworzone do takich zastosowań i myślę, że mogą bardzo dobrze sprawdzić się w niemal każdej firmie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mami



Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 278

PostWysłany: Pon Sie 27, 2018 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo cenię sobie porządne meble, wysokiej jakości. Wolę trochę więcej dopłacic a mieć rzeczy na lata. Stanowisko pracy też jest mega ważne, więc konieczne będzie biurko. Bardzo podobaja mi się typowo drewniane meble, dlatego biurka z litego drewna warszawa http://kalamantan.pl/produkty/kategorie-mebli/biurka/item/48-biurko-lampung.html to byłby z pewnościa mój wybór. Ja swoje biuro planuje urządzić w przyszłym roku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
superman12



Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 27

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2018 08:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja praca akurat wiąże się z pisaniem artykułów oraz wywiadów dlatego niezbędne są mi do tego takie akcesoria jak dyktafon i komputer. Znalazłem kilka modeli na tej stronie https://www.ceneo.pl/Dyktafony i widzę, że nowoczesne dyktafony mają dużo więcej funkcji niż te sprzed kilku lat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
travko



Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 21

PostWysłany: Sro Paź 17, 2018 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z pewnością na stronie https://dobretonery.pl/ znajdziecie zamienniki tuszy i tonerów do Waszych modeli drukarek, a to bardzo dobry sposób na zmniejszenie kosztów eksploatacji. W skali roku można na tym ładnie zaoszczędzić, a sama jakość druku na zamiennikach jest bardzo dobra, więc spoko rozwiązanie ; -)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
adik3568



Dołączył: 22 Lip 2018
Posty: 6

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra drukarka to podstawa. Taka ze skanerem i wi-fi będzie najlepsza. Zobacz u Epsona www.epson.pl/zwrot. Maja teraz promocję. To najbardziej ekonomiczne drukarki na ten moment na rynku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Hanka87



Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 500

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam ten sklep z meblami - https://www.gama-sklep.com.pl/category/meble-mlodziezowe-89
To jakość i dobra cena w jednym
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Hanka87



Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 500

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam tę ofertę https://okna-internorm.pl/poradnik/czym-sa-drzwi-pasywne-i-jaka-jest-ich-charakterystyka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Michachalina



Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 2

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 14:50    Temat postu: Artykuły biurowe Odpowiedz z cytatem

Ja wszystko do biura zamawiam na stronie Calamus i to już od wielu, wielu lat. Ostatnio zrobiłam zapas papieru do drukarki na pół roku. Sprawdźcie sami, że to się opłaca: http://calamus.pl/papier-do-drukarki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hedru



Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 4

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam jakiś dobrych akcesoriów do biura, kto może mi coś polecić?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
toaga



Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 1

PostWysłany: Czw Paź 18, 2018 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdnaiem niszczarki są niezbędne w biurach.

_______________
http://adpen.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gabrysia21



Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 18

PostWysłany: Pią Paź 19, 2018 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że na pewno przyda się fotel obrotowy taki jak tutaj: https://www.edinos.pl/fotele-obrotowe . Mają tam wiele ciekawych propozycji godnych uwagi. Taki fotel jednak powinien być dobrze dopasowany do potrzeb pracowników czy nas samych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
edigr



Dołączył: 29 Maj 2018
Posty: 9

PostWysłany: Nie Paź 21, 2018 01:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno przydatna i niezbędna będzie niszczarka. Ciekawe modele można znaleźć na https://www.niszczarka24.pl/. Moim zdaniem w każdym biurze to obowiązkowy element.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Paź 21, 2018 01:26    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna -> REKLAMA - INNE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FORUM REKLAMOWE  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group