Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orgi
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 18
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Sro Maj 27, 2015 12:05 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aita
Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 121
|
Wysłany: Pią Sie 28, 2015 17:06 Temat postu: |
|
|
Na pewno w biurze muszą być porządne drukarki i skanery |
|
Powrót do góry |
|
 |
fela
Dołączył: 31 Lip 2015 Posty: 275
|
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 16:45 Temat postu: |
|
|
Drukarka, skaner i niszczarka do papieru to faktycznie podstawa w każdym biurze. Trudno się bez tego obejść. |
|
Powrót do góry |
|
 |
libre
Dołączył: 02 Lis 2015 Posty: 619
|
Wysłany: Pon Lis 09, 2015 13:36 Temat postu: |
|
|
Ekspres do kawy i mikrofalówka też się przydadzą  |
|
Powrót do góry |
|
 |
piotr21
Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 167
|
|
Powrót do góry |
|
 |
izi44-86
Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 510
|
Wysłany: Czw Sty 28, 2016 12:48 Temat postu: |
|
|
Gdybyście Państwo potrzebowali materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, zapraszam do sklepu www.taniedrukowanie.com
Do końca stycznia po założeniu konta w sklepie można skorzystać dodatkowo kuponu rabatowego, którego należy wpisać podczas składania zamówienia w polu kuponu rabatowego. Kod: ZIMA
Rabat jest niezależny od kwoty zamówionych zamienników tuszy lub tonerów. _________________ Zamienniki tuszy i tonerów --> www.TanieDrukowanie.com
Kod rabatowy: JESIEN2017 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Emma
Dołączył: 27 Sty 2016 Posty: 629
|
Wysłany: Sro Lut 17, 2016 17:26 Temat postu: |
|
|
ja znam firmę Vector która zaopatruje biura w najpotrzbniejsze akcesoria. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ormoro
Dołączył: 19 Lut 2017 Posty: 1
|
Wysłany: Nie Lut 19, 2017 12:44 Temat postu: |
|
|
A czy o kuchni pamiętaliście ? Myślę, że jest to ważne pomieszczenie w firmie Jeżeli będziecie potrzebować informacji o ekspresach do kawy czy samych kawach to polecam zajrzeć na https://www.love4coffee.pl/ znajdziecie tam wszystko co trzeba wiedzieć o ekspresach! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Emma
Dołączył: 27 Sty 2016 Posty: 629
|
Wysłany: Nie Lut 19, 2017 14:13 Temat postu: |
|
|
na pewno są stosowne hurtownie z akcesoriami biurowymi. |
|
Powrót do góry |
|
 |
barttonn44
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 413
|
Wysłany: Wto Lut 28, 2017 18:50 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajnym pomysłem według mnie jest ekspres do kawy. Tak aby każdy mógł sie napić kiedy będzie chciał. Ostatnio widziałem fajne porównanie ekspresów tutaj http://www.ekspresysaeco.edu.pl/ekspresy-do-kawy/ekspresy-do-biura/. Można dzięki niemu wybrać najlepszy i najbardziej odpowiadający nam ekspres! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ridin6343
Dołączył: 08 Lut 2017 Posty: 25
|
Wysłany: Sro Mar 01, 2017 00:55 Temat postu: |
|
|
Ten sklep z artykułami biurowymi jest całkiem dobry. W moim biurze co prawda już mam potrzebne wyposażenie, ale jak kiedyś będę czegoś potrzebować, to chętnie zajrzę na tą stronkę, żeby porównać oferty. _________________ Na http://www.podatnik.info/program_do_pit/ znajdziesz program ułatwiający życie |
|
Powrót do góry |
|
 |
Timolannister
Dołączył: 13 Lut 2017 Posty: 38
|
|
Powrót do góry |
|
 |
barttonn44
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 413
|
Wysłany: Sro Mar 15, 2017 13:41 Temat postu: |
|
|
W biurze moim zdaniem przydałyby się tez pufy. To taki mebelek, który zawsze się przyda żeby na nim usiąść. Ja no kupiłem pufy tutaj https://sklep.jabbadesign.pl/ są bardzo dobrej jakości i świetnie sprawdzają się w moim biurze. Powiem nawet, że są częściej używane niż fotele  |
|
Powrót do góry |
|
 |
sebekk19
Dołączył: 16 Mar 2017 Posty: 1
|
Wysłany: Czw Mar 16, 2017 15:23 Temat postu: |
|
|
Dobrze wyposażone biuro to podstawa. Jeżeli szukacie sklepu z wyposażeniem biura to polecam http://segato.pl/ gdzie znajdziecie artykuły takie jak niszczarki, artykuły papiernicze, oprawy dokumentów i wiele wiele innych przydatnych akcesoriów  |
|
Powrót do góry |
|
 |
izi44-86
Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 510
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Czw Mar 16, 2017 15:44 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|