Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna FORUM REKLAMOWE
DARMOWA REKLAMA TWOJEJ STRONY NA FORUM REKLAMOWYM
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akcesoria do biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna -> REKLAMA - INNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalia



Dołączył: 31 Gru 2018
Posty: 169

PostWysłany: Wto Gru 17, 2019 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim w firmie musi znaleźć się papier. Bez papieru biurowego ani rusz Smile Jeśli nie chcecie przepłacać to polecam biurowy sklep internetowy Biurwa: https://biurwa.pl/papier-biurowy. Tam znajdziecie również inne artykuły do biura.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Gru 17, 2019 11:12    Temat postu:

Powrót do góry
Sad Flower



Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 459

PostWysłany: Pon Gru 30, 2019 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że dopóki choć raz nie zmierzymy się z zadaniem wyposażenia przestrzeni biurowej to nie będziemy mieć pojęcia z czym się mierzymy. Ja ostatnio kończyłem wyposażanie salki konferencyjnej poprzez kupienie krzeseł w sklepie Eldor https://eldor-meble.pl/k/816/krzesla-konferencyjne/ w Bielsku - Białej, bo wcześniej po prostu o nich zapomniałem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wiolaisak



Dołączył: 28 Sty 2019
Posty: 17

PostWysłany: Wto Sty 07, 2020 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba sama powinnaś wiedzieć jakie akcesoria biurowe najbardziej się przydadzą w twoim biurze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jaga22



Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 213

PostWysłany: Wto Lut 25, 2020 09:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, u nas najbardziej przydały się niszczarki które wypożyczyliśmy od firmy Avarus, zakupiliśmy też od nich szafy metalowe i sejf do przechowywania poufnych dokumentów
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gg



Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 234

PostWysłany: Sob Lut 29, 2020 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tutaj http://www.ideal.pl już zaglądaliście? Jeśli nie, to uważam, że warto. Firma oferuje bowiem wiele ciekawych rozwiązań, jeśli chodzi o sprzęt komputerowy. Mają wiele konkretnych propozycji dopasowanych do różnych potrzeb. Można też skorzystać z doradztwa i dzięki temu wybrać tani, ale dobry sprzęt.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
manganian87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 1060

PostWysłany: Nie Mar 01, 2020 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W każdym biurze powinien znaleźć się dobry antywirus, od siebie mogę polecić BitDefender, który od wielu lat uznawany jest za najlepszy antywirus. Oczywiście nie można zapomnieć o zabezpieczeniu telefonu, jeśli mielibyście wątpliwości co do tego, to polecam ten artykuł https://bitdefender.pl/czy-program-antywirusowy-na-telefon-jest-potrzebny/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ślimaczek



Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 396

PostWysłany: Nie Mar 01, 2020 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację antywirus w obecnych czasach jest koniecznością. Również koniecznością jest niezastąpione urządzenie wielofunkcyjne. Warto poszukać firmę, która zajmuje się wynajmem drukarek. Ja już mam taką firmę, to FaxPol https://faxpol.pl/ Za niewysoką cenę abonamentu mamy do dyspozycji bardzo dobrej jakości urządzenie wraz z serwisem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Nutshell



Dołączył: 21 Mar 2020
Posty: 5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob Mar 21, 2020 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tonery do drukarek drukarki niszczarki bindownice komputery telefony i inne artykuły biurowe
_________________
Tonery i tusze do drukarek

Pozbądź się kurzu, sierści, alergenów, wirusów i bakterii. MaxKolor oczyszczacze powietrza.

artykuły biurowe do domu i firmy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
manganian87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 1060

PostWysłany: Nie Kwi 05, 2020 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakie polecacie krzesło do domowego biura, sporo ich się zrobiło na rynku i każdy praktycznie poleca jakieś inne modele. Najbardziej zależy mi aby krzesło spełniało swoje wymagania takie jak funkcjonalność a także aby komfortowo siedziało się na nim przez parę godzin dziennie jak na razie najciekawsze oferty znalazłem tutaj https://kupkrzeslo.pl/krzesla-biurowe , ale może wy macie jakieś sprawdzone?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
michaszke



Dołączył: 11 Kwi 2020
Posty: 23

PostWysłany: Sro Kwi 15, 2020 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w każdym biurze powinien znaleźć się sejf na dokumenty. Sprawdźcie sami https://sejfexpert.pl/szafa-pancerna-na-dokumenty
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Listor



Dołączył: 22 Maj 2020
Posty: 70

PostWysłany: Wto Cze 23, 2020 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się, że sejf powinien obowiązkowo znaleźć się na wyposażeniu biura. Ja w tym aspekcie skorzystałem z oferty firmy Konsmetal https://www.konsmetal24.pl/sejfy-ogniotrwale-domowe-c744 . Mają w niej solidne, certyfikowane urządzenia, które idealnie nadają się do tego typu rozwiązań.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dario



Dołączył: 21 Lut 2020
Posty: 5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Lip 02, 2020 07:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście nie może się obyć bez niezbędnego elementu każdego biura Smile Sprawdź drukarki i kopiarki http://arcan.pl/produkty/kopiarki/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
xKLAUDIUSZx



Dołączył: 02 Lip 2020
Posty: 4

PostWysłany: Czw Lip 02, 2020 09:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drukarka to jest podstawa każdego dobrze wyposażonego biura Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
manganian87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 1060

PostWysłany: Nie Lip 05, 2020 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej a jakie dobieraliście zasilacze do swoich biur ? Zastanawiałem się kiedyś co oznacza IP65 i IP67 na zasilaczu teraz już wiem że jest to stopień ochrony jaką gwarantuje nam obudowa, dla bardziej zainteresowanych polecam zajrzeć do artykułu https://www.shemeck.pl/artykuly/38_IP65-IP67-co-to-oznacza.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
krolowa8



Dołączył: 02 Kwi 2019
Posty: 113

PostWysłany: Pon Lip 27, 2020 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Praca w biurze wymaga sporej dawki organizacji i przygotowania na wiele niespodziewanych sytuacji. Warto więc zadbać o wszystko wcześniej i przygotować dla siebie organizer na biurko aby móc działać na jak najbardziej praktycznie i konkretnie. To ważne, aby miejsce naszej pracy było przygotowane zgodnie z naszymi wymogami i potrzebami.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Lip 27, 2020 10:20    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna -> REKLAMA - INNE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
Strona 10 z 11
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FORUM REKLAMOWE  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group