Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna FORUM REKLAMOWE
DARMOWA REKLAMA TWOJEJ STRONY NA FORUM REKLAMOWYM
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyposażenie biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna -> REKLAMA STRON
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biurowy



Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 6

PostWysłany: Czw Lip 05, 2018 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem prędzej czy później w każdym biurze przyda się budka telefoniczna Cena jej nie odstrasza, a wygoda niesamowita. Nie mamy już problemu z tym, że przez hałas w biurze nie słychać co mówi klient. Z drugiej strony nikt nikomu nie przeszkadza. Dzwoni telefon, zamykamy się w budce i spokój! Smile Ja swoją zamówiłem przez internet, bez problemu złożyliśmy ją samodzielnie. Świetna opcja.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Lip 05, 2018 12:44    Temat postu:

Powrót do góry
lisem



Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 4

PostWysłany: Pon Lip 09, 2018 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli posiadasz swoje biuro na pewno posiadasz komputery. Nie można zapominać o tym jak ważne jest dobre wyposażenie również sprzętu oraz oprogramowania. Ja polecam zaopatrzyć się przede wszystkim w dobry antywirus eset internet security sklep. Na https://www.antywirus-nod32.pl/cennik.htm znajdziesz na pewno dobrą cenę na taki program
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cajklistek



Dołączył: 20 Lip 2018
Posty: 4

PostWysłany: Pią Lip 20, 2018 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie najważniejsze jest zabezpieczenie danych w firmowych komputerach. U mnie w firmie wszystkie komputery są wyposażone w program antywirusowy Eset Nod32 ze strony https://www.antywirus-nod32.pl/ i nie zdarzył się żaden atak na dane
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ynos89



Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 177

PostWysłany: Sro Sie 01, 2018 09:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oho, przeglądając ten wątek widzę, że sejfy są teraz w modzie… Co ja gadam, kiedy sejfy nie były w modzie? ; ) To może do poprzednich propozycji dorzucę taką: https://www.saffort.pl/sejfy-na-klucze . Taki sejfik na klucze idealny będzie w firmie, w której jest dużo samochodów (wynajem? Sprzedaż?) albo też pokojów (hotele i motele wszelkiej maści, jak mi się zdaje) i trzeba trzymać klucze bezpiecznie i w sposób uporządkowany.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
officeworker11



Dołączył: 16 Sie 2018
Posty: 2

PostWysłany: Czw Sie 16, 2018 09:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Karesa, toaleta to pięta Achillesowa w prawie każdej firmie. Próbujemy wciąż nowych rozwiązań, ale bałagan jest cały czas. Oprócz akcesoriów higienicznych zamawiamy również teczki, segregatory, długopisy z logo. Najwięcej pieniędzy idzie zwykle na akcesoria do drukowania, choć ostatnio kupiłem papier ksero w rolce w sieci i zapłaciłem znacznie mniej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Nelka



Dołączył: 12 Lip 2017
Posty: 477

PostWysłany: Pią Sie 24, 2018 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w żadnym biurze nie powinno też zabraknąć tablicy magnetycznej do zapisywania różnych ważnych informacji,które pracownicy powinni sobie przekazywać "na bieżąco", np. o terminach ważnych zebrań i spotkań. Tablice takie bez problemu można zamówić przez internet, na przykład na https://tablice-magnetyczne.com/. My akurat zamawialiśmy w tej firmie i jesteśmy bardzo zadowoleni, więc polecamy Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jaga22



Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 162

PostWysłany: Wto Paź 09, 2018 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po sprzęt wysokiej jakości najlepiej udać się do firmy http://avarus.pl/ bo Wam dobrze doradzą w tym względzie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
charlize91



Dołączył: 27 Sie 2018
Posty: 82

PostWysłany: Pon Gru 10, 2018 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Urządzając biuro warto pamiętać o porządnej drukarce i tuszu. Ja trafiłam dzisiaj na f2280 tusz z https://drox.pl/pol_m_HP_Atramentowa_Deskjet-F2280-3384.html i chyba będę zamawiać do firmy. Myśle, ze cena jest bardzo dobra w porównaniu do innych sklepów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dline



Dołączył: 11 Gru 2018
Posty: 4

PostWysłany: Wto Gru 11, 2018 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam ciekawych rozwiązań na wyposażenie biura, porady?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bejka01



Dołączył: 24 Maj 2018
Posty: 30

PostWysłany: Sro Gru 12, 2018 11:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko pięknie ładnie, ale czy nie sądzicie, że oprócz sprzetów biurek i krzeseł przyda się coś jeszcze w biurze. Urządzam kolejne już biuro w naszej firmie i mam trochę tego doświadczenia. Wiem, że w każdym nawet tym małym warto znaleźć miejsce na chociaż niewielki ale jednak kącik wypoczynkowy. Lepiej rozmawia się potencjalnym kontrahentem siedziąc zamiast przy biurku to na wygodnej sofie czy fotelach. Takie wygodne, tapicerowane meble tworzą również przyjemną atmosferę. W tym, które urządzam w tej chwili z racji małej powierzchni postanowiłam do małego stolika kawowego dokupić dwa fotele, które tak jak wszystkie meble kupiłam w slf24.pl. Pomyslcie nad takim rozwiązaniem, a i polecam zerknąć do nich, warto.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Hispaniola



Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 4

PostWysłany: Sro Gru 12, 2018 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To wszystko zależy też do jakiej firmy to biuro należy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Melka89



Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 331

PostWysłany: Czw Gru 13, 2018 00:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpowiednia aranżacja biura jest bardzo istotna. Ważne jest, żeby wybierając meble do niego nie tylko fajnie się prezentowały, ale przede wszystkim były też funkcjonalne. A z tego co zauważyłam to na stronie https://mirat.eu/biurka-drewniane,c235.html można znaleźć praktyczne i solidne biurka. Także możecie sobie tam zajrzeć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Boniek



Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 3

PostWysłany: Pon Lut 11, 2019 18:09    Temat postu: Re: Wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

oliwierPrst2 napisał:
Sklep interneotowy oferuje swoim klientom pełne wyposażenia biura w różne materiały. Na swoim wyposażeniu posiada m.in. medale, medale drewniane z grawerem czy pieczątki. Całość oferty firmy znajduje się na witrynie internetowej.


Ja polecam pieczątki online ze sklepu https://e-pieczatki24.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KaskaMazurek



Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 157

PostWysłany: Czw Lut 21, 2019 00:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A macie w biurach telefon stacjonarny? Ja myślę o założeniu i tak przeglądam różne modele - https://www.euro.com.pl/telefony-stacjonarne.bhtml . Z tymi komórkami to róznie bywa, a telefon na kablu to na kablu. Zawsze leży w jednym miejscu i jest spokój.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Vyderka



Dołączył: 22 Mar 2019
Posty: 4

PostWysłany: Pią Mar 22, 2019 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzę tutaj sporo porad dotyczących potrzebnych akcesoriów. Ja dorzucę od siebie pieczątki firmowe. Jeżeli jesteście ciekawi w jaki sposób zamówić pieczątki online zerknijcie na stronę: https://stempleks.pl/blog/pieczatki/jak-zamowic-pieczatki-online-krotki-poradnik/ - znajdziecie tam dosyć sensowny poradnik Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Mar 22, 2019 10:32    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM REKLAMOWE Strona Główna -> REKLAMA STRON Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FORUM REKLAMOWE  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group